Hej och ovälkommen, mr Skavsår!

Efter en match ser det ut så här för Matilda Borgenvik

Typiskt typiskt typiskt typiskt TYPISKT!!!!
Jag förstår seriöst inte vad det är för fel på mina hälar! Jag fattar inte!

Spelade i alla fall match ikväll. BK30 - Munktorp  8 - 0 (jippie)!
Matchen va bra till o från, hyfsad i alla fall för att möta BK30. Jag själv, som inte har tränat på ca 7 veckor, blev kallad till match i måndags helt utan förvarning. Vi hade många som inte kunde vara med pga skada, sjuka eller bortresta, så det var därför jag fick hoppa in. Vi fick även låna med 3 spelare från flicklaget. Vet inte riktigt vad som hände, men matchen är över och bortglömd redan. Nu är det bara att ta nya tag. Eller ja, för min del blir det inga fler matcher nu med tanke på flytten. Men jag ska ev. träna imorn. Om jag kan tejpa mina skavsår på något bra sätt vill säga, och det är ju inte högst troligt! Men kan ju alltid hoppas!

Nej om jag kanske skulle ta och dra mig till sängs, jag har en lång slitsam packningsdag framför mig imorn! Heja mig! Jag säger godnatt och sov så gott!

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0