Nya äventyr = ny blogg!

Jajjamän! Jag kände att jag behövde förnya mig. Det är mycket som händer just nu. Eller egentligen inte så värst mycket som händer, men jag har i alla fall massvis att göra. Jag tvättar och packar och städar och handlar, tvättar och packar och städar och handlar, tvättar och packar och städar och handlar osv.....

.....allt inför flytten.

På söndag den 23 augusti ska alltså jag, Anna Matilda Borgenvik, flytta till en ny ort, ett nytt ställe; Viebäcks folkhögskola (utanför Nässjö). SPÄNNANDEEEE!!!!!! Meeen jag börjar få lite ont i magen. Hur kommer det se ut? Vem kommer jag dela rum med? Hur kommer upplägget vara? Hur kommer klassen vara? Kommer jag trivas? Är detta något för mig? Galet mycket frågor och galet lite svar!



Annars så har jag blivit klippt av Sofia (tack återigen, jättesnällt), jag var tvungen att få bort alla slitna hårtoppar! Sen idag så slingade jag även håret hos frissan. Skönt med lite nytt o fräscht!

Håret efter slingningen


Puss M


Kommentarer
Postat av: Sara Borgenvik

OH WOW!! snyggt Fransy :)

2009-08-19 @ 16:08:39
Postat av: matilda

Haha thanks sarre :D

2009-08-19 @ 23:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0