Upp och hoppa!

Imorse när jag vaknade och reste på mig så höll jag på att trilla ihop. Jag hade sån värk i vaderna! Märks det att man inte har tränat på länge då eller? Jag undrar också om jag kan ha fått sendrag under natten, för vaderna är verkligen stenhårda och känns precis som om jag har fått sendrag i dem. Aja de får jag väl träna bort sen!

Nu ska jag i alla fall sätta på lite skön musik och börja tvätta och fortsätta min packning. Får se om det blir Samuel Ljungblahd eller Newworldson. Måste bara säga att de är två helt fantastiska band, gå in på myspace och lyssna på dem!

Okej nu har jag bestämt mig. Det blir Samuel! Här kommer några bilder från konserten med honom på frizon, jag och mina två kusiner Malin och Sara är med på ngr av korten (ej tagna av oss, de är från www.frizon.nu). Och vi bjuder på oss själva!





Nej, om man kanske ska käka lite frulle också. Ja, får bli så!

Puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0