Varning för känsliga tittare! (förlåt)

Jag tränade i torsdags, trots mina skavsår! Jag tejpade ordentligt  men kunde bara ha på mig skorna i max 15 min, sen fick jag spela i strumpor. Och bara av de där 15 minuterna så blev skavsåren värre. Eller egentligen så blev de inte värre, de var redan illa, men skinnet sprack upp ännu mer och på kvällen när jag skulle sova så tog det 4 timmar för mig att somna. Jag stängde av datorn vid tolv och sen när jag inte kunde somna för att det värkte och sved nått så sjukt mycket, så satt jag på en film. Och när filmen var slut så var jag lika pigg och hade lika ont. Så jag somnade runt en halv fyra-fyra. Inte kul alls. Men nu är det inte lika illa. Det värker inte men däremot kliiiar det gaaalet mycket! Och bara för att ni ska förstå lite av min smärta (som jag verkligen måååste dela med mig av) så lägger jag ut en bild! 

Detta är efter träningen (notera att jag visst har ett grästrå i såret, haha).

Efter träningen och innan jag var dum nog att ta bort allt skinn! 


Detta är idag, söndag, då jag råkade ta bort allt skinn.

Efter jag tatt bort skinnet



En bild säger mer än tusen ord har jag hört...






Imorn gäller det. Runt kl åtta på morgonen åker jag från lilla Munktorp ner till Småland, till Nässjö, till Viebäck! Det enda jag kan kommentera om det är; INSANE, HELT INSANE! Känslorna nu är många. Nervös, nyfiken, osäker, äventyrlig, förhoppningsfull, kan inte skriva upp alla men det är verkligen på riktigt nu. Helt konstigt att dagen är här snart...

En annan glad nyhet är ju att om 14 dagar fyller jag år! Inte så pjåkigt som min bror hade sagt.
Nej om jag skulle ta o kika över hur jag ser ut och sen ska jag snart sticka in till Carin. Ha en superbra lördagskväll!

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0