Home Home today

Hem hem = Munkvägen, Munktorp, Köping
Hem = Mossebo, Viebäck, Nässjö

Ungefär så känns det. Så nu är det dags att åka hem hem igen. Denna gången stannar jag som sagt i ca 2 månader och kommer att jobba en del under den tiden. Money money money, that's what I need.

Nästan allt är packat och klart. Så efter denna lektionen så kommer vi fixa det sista och packa in oss i bilarna och dra oss uppåt i landet. Det är jag, Malin, Annie, Frida och Mathias som ska till Svealand dårå. Sen drar två små norrlänningar ännu längre upp i landet och resten av klassen håller sig här nere omkring i krokarna hehe.

Nej nu ska jag kila, nästa blogginlägg kommer skrivas på hemorten i Munktorp skulle jag tro!

God bless!

Puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0