10 December - Återhämtning

Det blev två timmars sömn, från sex till åtta, i måndags. Natten spenderades i den Gröna Blixten, Malins bil alltså, vi åkte från Stockholm till Mariannelund och vidare till Viebäck. Och jag kan inte säga mer än att det var sååå värt det! Konserten var hur grym som helst! Alla tre banden var helt kanon. Helt crazy vare, hur gött som helst!

Och en annan sak som är mer än värt att nämnas, är att Malin inte längre behöver opereras. Helt plötsligt så har hon inte ens gallsten, galet bra! Så hon tog prover igår igen för att se hur det går med hennes inflammation eller ngt. Men det är verkligen hur gött som helst och hon är på bättringsvägen! Shuperbra!

Idag snackade vi även om vaccin! Jag blev nästan yr av att tänka på det, seriöst, jag avskyr sprutor! AVSKYR! Och nu när vi ska iväg så måste jag ta MINST TRE stycken vid samma tillfälle! Gud vare med mig, säger jag bara! Skönt att ha klassen med i alla fall, får hålla i någons hand eller något, haha! Nu när vi börjar snacka om vaccin så känns det som om vi ska åka iväg snart, men det är ju faktiskt ett tag kvar. Jag åker den 12 februari till Afrika tillsammans med klassen, för den som inte visste det. Först är vi en månad i Etiopien och sedan en månad i Sydafrika. Så just nu håller vi på att utöka våran "toolbox", alltså vår repertoar med draman, danser, clowneri, dockteatrar och så. Vi lär oss grymt mycket och det är hur skoj som helst!

Nej nu ska jag kila, får vara för denna gången! Skriv om ni undrar något...

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0