19 December - Bruten svanskota

Gaaaaalet vad ont det gör! Det värsta är att jag inte alls vet vad jag har gjort. Jag har bara så galet ont i den. Den är bruten helt enkelt, som Jonthe skulle påstått. Hoppas på att den blir bättre snart!

Dålig uppdatering, i know, I KNOW!
Den 13 december (november) hade vi ett luciatåg med klassen. Vi lussade på Andrum och i matsalen under fikarasten. Det var mycket trevligt! Sen så var vi även och dansade inne på Freda´20 i pingst i Jönköping. Grymt skoj må jag säga! Sen har veckan flytit på. Och helgen efter hade vi övningshelg/återträff med förra årets alternor. De lärde ut dans och drama till oss under lördagen och sen på kvällen hade vi fest. Riktigt lyckad tycker jag allt!

Den här veckan har vi haft besök från Skåne från United församlingen. De kom i förrgår och åker hem idag på eftermiddagen. Vi har haft undervisning tillsammans och hängt med dem. Riktigt gott! Det som är upp efter det är ju helgen! Då kommer min bror Martin och hans polare Erik hit och hälsar på, det kommer bli roligt! Vi ska även in till Freda´20 med klassen igen, fast denna gång ska vi köra ett clowndrama istället! Grymt!

Nej nu ska jag kila iväg på undervisning igen! 

Puss M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0