4 December - Lililililiiiiiite orolig!

Malin måste verkligen bli frisk och komma hem från sjukan NUUUU!! Vi ska nämligen åka till Sthlm i helgen tillsammans med Sarre, för att hälsa på Carin och Blanche och avsluta helgen med konsert i globen; Kirk Franklin, Samuel Ljungblahd och Ole Börud! Och detta går inte utan henne!

Så fortsätta gärna be för det!


Annars så har vi precis haft kreativ kommunikation nyss. Vi dansade, körde draman och övade på våra clowndraman. Det blir sjukt bra måste jag säga!
Snart är det matdags igen och sen bjuder kvällen på möte och café. Det blir gött!

Vi har dock ett problem på skolan!!! VATTNET, är inte okej asså! Det går att dricka, men det är INTE gott. De har haft i klor för att de ska vara rent för det har krånglat med brunnen eller ngt. Så det ska vara så veckan ut eller så tror jag. Jag har inte druckit mycket alls denna veckan och har huvudvärk till och från. Alla andra tycker att de är okej att dricka det, men jag klarar inte av det. Det är galet Ogott!

Nej nu ska jag kika på julkalendern med FAMILJEN (sunes pappa ni vet)

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0