7 December - Stockholm

Yes! Igår efter en fantastisk dag i Viebäck så åkte jag, Malin, Sara och Sofia upp till huvudstaden. Vi kom upp rätt sent så vi skjutsade Sofia till tunnelbanan och sen hängde vi bara hemma hos Carin och Blanche och umgicks. Idag har vi varit på stan, kollade när de böt högvakt, fikat och kikat runt lite, alltså inte shoppat så mkt. Och nu är vi hemma hos Carin igen och ska snart käka, mat lagas just nu. Sen får vi se vad kvällen bjuder på!

Imorn blire gudstjänst i Fillan och sen på dagen vet jag inte vad som sker än. Men kl 19 vet jag iaf, då kommer vi sitta på våra platser (RAD 3) i Globen på Kirk Franklin konsert! Love it!

Nej, nu ska jag kila och umgås!

I miss you like crasy

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0