1 december - End of holiday

Haft en galet bra vecka hemma, den blev inte alls som jag hade tänkt mig, men galet najs blev den!
Nu ska jag avsluta veckan här hemma med packning och käk med min käraste familj!


För övrigt så har vi DECEMBER istället för november på Mossebo i vår klass. Eftersom vi slutar den 4 december (alltså det riktiga datumet) så missar vi ju allt julfriande och advent och lucia och så, så nu har vi bestlutat för att ha december istället! Så ikväll ska vi kika på julkalenderns första avsnitt av Sunes jul och Mysteriet på Greveholm. Myyyyyyyyyys :D

tänkte bara informera så ingen blir förvirrad av mina överskrifter hädanefter ;)

Puss M

Kommentarer
Postat av: Sofia

aaaaaaaaaaaaaaaah! Nu förstår jag, komiskt haha! Jag tänkte att du bara skrivit fel på första inlägget men när det stod december hela tiden tänkte jag att du gått och blivit knäpp. Men det var ju skönt att höra att så ej är fallet :)

2009-11-04 @ 17:40:41
URL: http://sofiacarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0