Bättre sent än aldrig

Jag har varit dålig på att skriva, i know! Men det har att göra med att jag måste gå till datasalen varje gång jag ska göra det och det händer ju inte allt för ofta. Men nu sitter jag här pga en anledning: SKOLARBETE!
Huvvaligen säger jag bara! Arbetet ska vara inlämnat innan vi åker på lov nu på fredag och jag känner att jag inte alls ligger bra till. Det är riktigt svårt tycker jag. Jag ska skriva en uppsats om Frank Mangs och det är inte allt för stimulerande må jag säga. Men för att prata om något skoj istället....

Förra veckan var vi iväg med klassen till Danmark för att hälsa på de danska Alternaeleverna. Det var intressant o se skillnaderna som fanns mellan våra skolor. De är yngre än oss så det var lite striktare och så, men de är förståligt. Sen är de även fler än oss, ca 60 elever, så det är ganska bra att de har en del regler som vi inte har här i Sverige. 

Något annat trevligt som hänt på sistonet är att jag, Malin och Mathias åkte och hälsade på i Mariannelund i lördags. Vi hade absolut inget att göra så vi tog oss en tripp till Sarre och hälsade på! En riktigt go dag! Och Sara är då anledningen till att jag skriver detta blogginlägget kan jag även tillägga, hon tyckte att jag var för dålig på att uppdatera.

Hmmmm, vad har mer hänt... JO! Idag har vi haft förhör på alla bibelord vi haft hittills. Det gick ganska bra tror jag, de var ett lättare förhör än vad jag förväntat mig. Och en annan sak som har hänt på Mossebo (huset vi lever i) är att vi har bytt rum och rumspartner. Numera bor jag i rum 620 (tror jag) tillsammans med Sofia! Riktigt trevligt tror jag att det kommer bli!

Nej nu måste jag avsluta för att snart sätts larmet på i skolan och då vill man helst vara utanför byggnaden! Jag tackar så mycket för mig och kan försöka lova att försöka bättra mig hehe!

Godnatt och sov gott!


Puss Thilly (som jag numera kallas)

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0