Härliga lov

Det är faktiskt riktigt gött med lov måste jag säga! En sak jag är förvånad över dock är att jag inte har sovit så mycket per dygn. Man tänker att man ska ta sovmorgon hela lovet, men det går ju inte när man har så sjukt mycket att göra hela tiden! Hela min vecka är typ planerad! 

Nu sitter jag uppe för att jag tänkte gå ut och gå, så jag ställde klockan på åtta. Men jag fryser så sjukt mycket så jag orkar inte gå ut! Jag får helt enkelt hoppa in i duschen istället och kanske ta en promenad senare idag. Efter duschen måste jag i alla fall städa av lite i rummet för sen kommer gäster. Tre polare kommer hit för att käka frukost tillsammans med mig. Det kommer bli trevligt må jag säga! Sen blir det även en solning med Carin idag, love it!

Nej, jag har nog lite bråttom trotsallt. Duschen nu dårå!

Puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0