Höstlov

Kom hem runt nio-halv tio någon gång. Riktigt gött att vara hemma må jag säga! Resan hem gick bra, trångt men mysigt som alltid. Alternamys så att säga!
Nu är jag i alla fall hemma i lilla Munktorp igen och har mer än en vecka framför mig här. Vi får se vad veckan har att bjuda på. En önskning från mig skulle vara att gå till frissan, men vi får se!

Nej nu ska jag sova i alla fall. Imorn blir det eventuellt en promenad på morgonen om jag orkar upp, skulle vara skönt att sova ut egentligen. Sen ska jag in till stan och träffa mina kära vänner Sofia, Malin, Sara & ev Carin. Saknade vänner må jag säga! (det var alldeles för länge sen vi sågs malin, hehe)

Nej, nu säger jag godnatt!

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0