Inte bästa starten...

...på det här höstlovet! Jag skulle möta upp Sofia, Malin & Sara i stan klockan 11 för att gå på Öppethus som det var på nya Musikskolan i Köping. Men klart att jag FÖRSOVER mig, haha! Ironi om vad. Jag försover mig första dagen på lovet!

Typiskt allt säger jag bara!

Nej, nu är det bara att se situationen som den är. Jag ska hoppa in i duschen nu tänkte jag. Sen kommer de andra ut hit till lilla Munktorp sen och vad som kommer ske resten av dagen vet bara en. Uppdaterar nog ikväll vad jag hittade på för bus!


Förresten, vi hade Höstfest på Viebäck. Och temat var Mexikanskt! Festkommitén tyckte att vår Tacofamilj-utstyrsel var den bästa. Men de var tvungna att välja en, och då vann tomaten, hihi! Vi hade grymt skoj under kvällen. Jag var med och uppträdde med skolkören, två låtar och sen med klassen och då körde vi ett clowndrama och en dans. Det var en grymt lyckad kväll må jag säga! Här kommer några bilder:


Gurka, Tacobröd, Sallad, Majs, Köttfärs & TomatJa, tomaten som tog hem vinsten



God bless!

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0