Bättre sent än aldrig

I know, lite sent att skriva nu kanske. MEN, dock bättre sent än aldrig.

Livet här i Viebäck leker och vi har en hel del för oss. Just idag har vi böne(halv)dygn. Från 9-12.30 har vi fått höra mycket om missionsarbetet i Sverige och efter det hade vi lunch. Och kl 13:00 gick startskottet för böne(halv)dygnet. Vi ska nu vara två som ber hela tiden ända fram tills klockan 01. Jag och Malin hade första passet och det gick bra. Nästa gång det är vår tur är kl 23. Annars så är det lugnt och skönt i huset idag!


Hur har jag det då på Alterna? Jo jag har det kanon! Klassen består av 3 killar och 10 tjejer (vi fick en ny tjej i klassen idag, så innan var vi 9 st tjejer. Ja vet, ganska logiskt!!). Vi har fått en otroligt bra gemenskap och jag tycker om alla grymt mycket!

Nu ska jag kila, jag får återkomma med mer! Och kanske tidigare än förra gången hehe!
Bara att ställa en fråga om det är något!


Puss M

ps, 19 barre på söndag :D


Kommentarer
Postat av: Sara Borgenvik

Jag hoppas det gick bättre än när ni skulle be på Shalom! haha :D

2009-09-03 @ 19:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0