Helg

Nu äre helg igen. GRYMT snabbt har det gått! Helt sjukt hur snabbt fakstikt.

Just nu sitter jag i datasalen i skolan och chillar lite med Malin. Tanken är väl att vi ska ta och börja jobba med vårt arbete om religionen i Etiopien och Sydafrika. Vissa andra är lite duktigare (Stina och Frida) och sitter och jobbar med arbetet. Så jag antar att jag får ta tag i Malle och börja vi med. Det ska vara klart nästa vecka, vet dock inte riktigt när, men de vore skönt att få det gjort.

Ja, annars då. Jo nu äre helg och ikväll kl 18-20 har vi bokat gympahallen för att lira basket med klassen. Det är de som är planerna för ikväll iaf. Imorn så ska hela klassen till KAXHOLMEN KAXHOLMEN KAXHOLMEN!!! (hem till Stina med andra ord). Vi ska kika på fotbollen mellan Ungern-Sverige! Grymt! Sen blir det övernattning för några också! De blir najs!

Jag hade egentligen tänkt att lägga ut lite bilder, men de funkade inte. Så får se hur det blir med det. Den som väntar på något gott...!

Nej nu ska jag jobba! Hepåre!

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0