Epidemi på Mossebo

Först Johanna, sen Vicke och sen har nästan alla börjat känna sig lite krassliga. Tror jag. Några iaf! Jag är i vilket fall som helst en av dem! Har fått ont i halsen och känner mig rätt tung i huvudet, och sen hostar jag lite ibland. Men inte så värst farligt! Hoppas på att jag blir bättre i helgen. Vill inte gå och va sjuk när våra kära sydafrikaner kommer.

I helgen ska jag åka hem och bara ta det lugnt. Inte göra något speciellt. Kyrkan på söndag blir det nog. Jag tror jag behöver det och det kommer bli så grymt gött!

Btw, det snöar och grejar på nätterna och även på dagarna! Asstora flingor idag på dan, men som tur är smälter det bort på en gång! Molto bene! Men det är dock kallt ute. Usch och fy, ge oss vårvärmen igen.

Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0