Long time no see!

I know, i know i know!

Jag skulle skriva och uppdatera under hela vistelsen i Africa hade jag lovat. Men det var tyvärr såhär; vi var inte vid internet så ofta eller så länge. Och jag ville berätta så mycket för familj och vänner, så jag hann helt enkelt inte. Så antingen får ni mejla mig om ni vill ha en redogörelse eller gå in och läsa de få inläggen vi skrev på klassbloggen (livet.alterna.se).

Nu är jag iaf som sagt hemma igen. Kom hem i onsdags runt kl 14 typ. Då hade vi varit igång, resande, sen kl 07 på tisdagen. Jobbig resa, fast inte så jobbig som jag trodde att den skulle vara. Tiden i Afrika har varit hur fantastisk som helst. En del gånger har de tagit på de psykiska och fysiska krafterna rejält. MEN trots alla jobbiga saker så har jag varit med om min livs resa! Flera erfarenheter rikare skulle jag kalla mig.

Jag får skriva mer om detta senare för nu väntar duschen!

Hepåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0