Bodaborg

Idag har vi haft friluftsdag. Och jag valde som sagt Bodaborg. Jag, Mathias och Vix blev ett team och Amanda, Johanna och Sofia blev ett annat. Det var riktigt roligt må jag säga, men tyvärr hade vi inte så lång tid på oss. Lite trist! Men efter som bodaborg ligger i Sävsjö (ca 3mil härifrån) så kanske vi kan dra dit igen någon dag med klassen. Det kostade endast 150kr för en hel dag! Sjukt värt!

Nu ska jag sätta på mig en tröja och värma mig lite! Det är galet kallt här i Viebäck och snön slutar aldig att falla känns det som. Mysigt, men kallt. Men jag av alla människor ska ju inte klaga; om 10 dagar far jag till Afrika med klassen. Till ca 30 graders värme, I LIKE!

Just ja, tröja vare!

CIAO

Kommentarer
Postat av: Sara Borgenvik

Fy vad kul! Hur många banor klarade ni? Har du förresten börjat stava ditt namn utan h? Pöss!

2010-02-02 @ 15:47:14
URL: http://saraborgenvik.blogg.se/
Postat av: Linus

Äsch! Jag tycker om kyla! :P Värme är för veka.. Hehe..



Btw, what up med att stava sina namn med H?

2010-02-02 @ 16:32:45
Postat av: matilda

vi hade inte så lång tid på oss att vara där. men vi klarade typ 2 gröna, 5 röda och 1 svart :)



jag tänkte att jag skulle ändra namnet till Mathilda istället. men jag orkar inte hålla på och fixa det på riktigt, så jag struntade i det helt enkelt :)

2010-02-03 @ 17:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0