Helgen

Sitter fortfarande hemma hos Hannah just nu. Ska åka tillsammans med Stina till Viebäck sen. Riktigt najs! Helgen med Hannah har varit otroligt bra. I fredags var vi ute och dansade, helt galet kul. Igår hade vi största chilldagen. Grymt mysigt med god mat, snack och film! Och idag har vi bara mys runt också. Helgen har varit grym Hannah! Tack så mycket!

Tyvärr känner jag fortfarande av att jag är lite sjuk i magen. Känner att de trycker och gör lite ont. Speciellt efter jag ätit något. Men jag hoppas på att det ska gå över snart. Vi drar ju om 6 dagar, så då ska det vara borta i alla fall!

Måste ju bara ta och gratulera min bror Linus, och hans fästmö Anna, till förlovningen! Jag är så galet glad för er skull! grattis grattis!

Nej ska umgås med Hannah nu. Och för ovanlighetens skull så lägger jag ut en bild från helgen. Mycket trevligt!

Ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0