Sjuk

Typiskt allt!

Allting var så planerat och bra. Och sen går jag och blir sjuk?! Helt dåligt! Jag mår i alla fall lite bättre nu och vi har bett idag. Så jag tror och hoppas på att jag mår bättre imorn. Jag åker hem till Hannah och träffar henne oavsett, för typ resten av alla i klassen åker härifrån och jag tror att jag nog skulle dö av uttorkning om jag stannar själv. Så därför tar jag mig in till Jönköping i helgen. Det blir nog bra!

Jag ska nog gå upp och lägga mig en stund till nu. Sen får jag se vad som sker!

So long...


btw, såg nyss tre älgar utanför fönstret! ;D

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars lila gumman,tänker på dej,kram mamma

2010-02-04 @ 23:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0