Snö snö snö

Huvva vad det snöar må jag säga! Det kommer bara mer och mer och mer. Och de skottas bara mer och mer och mer! Helt galet vad snö vi har. Om det är något vi har så är det snö!

Idag har vi haft lektion med Göran Swahn aka Peter Haber. Vi i klassen har ställt en massa frågor angående bibeln och han har fått svarat. Riktigt intressant! Sedan hade vi även lektion med Anita idag. Där fick vi svar och info på en hel del angående Etiopien. Mycket bra information må jag säga. Jag längtar verkligen tills vi åker nu. Helt galet fortfarande dock. Svårt att förstå att jag ska till Afrika om 9 dagar! AAAAAH!

Snart är det möte här på Viebäck och efter det är det café för den som vill. Själv ska jag nog gå och vila eller något för jag har ont i magen egentligen.

Ahmen vi hörs dårå! Hepåre!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman,hoppas magen är bättre.Jag räknar också era dagar,med bävan!!!!Vi ses snart på Arlanda,men först ska vi fira Martin...Kram mamma.

2010-02-04 @ 01:00:55
Postat av: Matilda

Jag mår inte bättre precis, men får hoppas att det blir bättre! Vi ses på arlanda, det gör vi :D Kramar

2010-02-04 @ 15:34:15
URL: http://borgenvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0