2010

Nytt år, nya möjligheter!

Jag vet, jag är helt sämst på att uppdatera på bloggen. Men det blir lätt så när man har så mycket annat för sig. Julen har varit helt kanonmysig. Julafton och juldagen friades tillsammans med familjen Borgenvik från Kolsva. Första dagen var vi hemma hos oss i Munktorp och andra dagen hemma hos dem i Kolsva. Grymt trevligt var det, som vanligt! Annandagen var lite annorlunda, då hade vi julkonsert i kyrkan. Riktigt skoj var det! Efter det köpte vi mat och umgicks hemma hos Carin ett gäng. Riktigt gött!
Julen har med andra ord vart helt galet bra!

Mellandagarna blev det jobb. Jag träffade även Hanna, Hannah och Heidi en kväll. Vi träffades och handlade och lagade mat. Kvällen bestod av mat, mys, massa prat och en hel del skratt. En kanonkväll!

Nyåret firades på följande sett: Malin och jag käkade hemma tillsammans med mamma, pappa, Kicki, Wågen, Bosse och Inger. Grymt god mat! Sen så hade vi fått en liten idé tidigare så efter middagen stack vi. Först till Kolsva för att Malin skulle packa klart och sen drog vi neråt i landet. Med andra ord: spontan ROADTRIP! ;D
Vi kom fram till vår destination vid 23:35 och hann fira tolvslaget precis som planerat. Personen som vi överraskade blev riktigt chockad (ja faktiskt Sofia, chockad!) och framförallt glad! En riktigt lyckad överraskning må jag säga!

Idag väntar nya äventyr och jag är riktigt pepp! Jag avslutar inlägget med att önska ett gott nytt år och god fortsättning!

Puss M


Ps. Malin och jag klarade av 120 dagar tillsammans, sen så tog det slut för hon skulle resa bort någtra dagar. vi kämpade i alla fall väl! Ds.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha, jag kan föreställa mig hur otroligt chockad han blev ;)

2010-01-07 @ 10:19:19
URL: http://sofiacarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0