Dans

Övat på danserna själv ett tag. Ska fixa ett solo till introt på Joyful joyful. Får öva lite mer i veckan o så. Sen har jag tränat liite. Vi var i träningsrummet och körde lite situps, rygglyft osv. Sen gick vi tillbaka till Mossebo och dansade ett gäng. Det börjar sitta nu må jag säga. Riktigt najs!


Nu ska jag nog ta o duscha.


Oh just ja, glömde nästan; konserten som Reneé ska ha kommer jag inte kunna vara med på. Vi har utbyte med sydafrikaner som är här just då. Sjukt tråkigt att de krockade! Jag är så sjukt besviken att de inte funkar...

bajs!


Kommentarer
Postat av: Julia Bergdahl

Matilda! Hoppas det är bra med dig och du får ha det så bra i Afrika :) Kram

2010-01-26 @ 21:01:26
URL: http://skrul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0