Heh.

Eeeehehe! Ja. Packningen går ju sådär må jag säga. Har kläder, men känner att jag ändå har lite panik. Kommer allt få plats och väga max 18 kilo? Tveeksamt! Alla mediciner och sånt från apoteket tar lite plats. Och för att inte tala om saker som tamponger, bindor, schampo, tvål o sånt! Huvva säger ja bara!

Sitter och lyssnar på låtar till våra danser och draman på Alterna. Känner att jag nog kan ha glömt bort en del. Så just nu önskar jag att allt va packat och klart och att jag redan va nere på Mossebo igen och stod med klassen och övade, istället för att sitta här och häcka. Men, det kommer, det kommer!

Vi åker till Afrika om tre veckor och en dag; den 12 februari! Heeeelt galet! Jag kan inte förstå det än. Jag ska till Afrika, till Etiopien och Sydafrika. Det är ju helt konstigt.....insane!


Ja nej nu ska jag fortsätta med packningen. Later pals!

Puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0