Helg

I fredags åkte hela klassen till Bottnaryd. Jonte är därifrån och vi for dit för att medverka på deras ungdomssamling. Vi ställde upp med två clowndraman, ett vanligt drama, två draman till musik, två danser och ett x antal vittnesbörd. Vilken kväll det blev, SUCCÉ! Jag och Johny hade även hand om en lek, sångleken. (Vi var sjukt bra). Det var ca 40-50 ungdomar och det var en riktigt najs kväll!

Igår (lördag) hade vi schemalagd dag fram till lunch. Då övade vi på toolboxen. Och sedan hängde vi bara och kvällen avslutades med en film, Prinsen av Egypten! Myycket sköj!

Idag har vi haft sovmorgon (vi gillart) fram till lunchen kl 13. Sen åkte vi in på möte i Jönköping Pingst kl 16. Gudstjänsten handlade om Hopp och det var ett enkelt möte för att man skulle kunna bjuda in vänner utifrån kyrkan. Vilket jag givetvis tog vara på och bjöd med min käraste Hannah! Vilket var hur skoj som helst. Det är inte så ofta vi ses, så vi får ta vara på alla tillfällen som ges. Efter mötet var det Afternoon Tea så då satt vi och snackade och åt massa scones med smör och ost! Galet välsignat var det, och gott!


Nästa vecka, på tisdag för att vara exakt, ska vi ha en friluftsdag här på Viebäck! Och jag har valt: BODABORG!!!! galet kul kommer det bli! Jag, Thinis, Johny och Mathias ska KROSSA! Bara så att ni vet, hehehe!

Nu måste jag betala en räkning på 10000kr (och nej, det är inte min telefonräkning!). Sen får jag se vad man kan hitta på, kanske äta kvällsmat.

Hepåre! Puss M


everything


Kommentarer
Postat av: Sara Borgenvik

Mathilda, skrik inte för högt bara så att ingen får ont i huvudet! ;)

2010-02-01 @ 16:59:25
URL: http://saraborgenvik.blogg.se/
Postat av: matilda

haha, jag kan inte lova något ;)

2010-02-01 @ 18:25:32
Postat av: Sofia

Hahaha! Nej håll dig lugn. Sara kan bli galen annars! Och ni skulle bara våga lyssna på musik i bilen!!!

2010-02-03 @ 15:29:43
URL: http://sofiacarling.blogg.se/
Postat av: matilda

haha, jag klarade mig finfint ;) (ps. de blev inge musik i bussen)

2010-02-03 @ 17:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0