Nedräkning börjar

Jag hade en riktig degig dag igår! Men ändå fick jag Afrika-väskan nästan fulländad. Känns gött! Idag blir det mer fokus på att packa andra väskan, den jag ska ha användning för under tiden då vi håller till i Viebäck. Alltså ca 2,5 vecka. Men jag har inte hela dagen på mig! Ska kolla lite nu på förmiddagen. Sen ska jag ta bussen in till stan för att träffa Malle, sen ska vi åka vidare till Färna Herrgård för att gå på Tebuffé. Det blir nog riktigt mysigt!

Sista kvällen här hemma i Köpingstrakten spenderas här hemma i huset. Familjen Borgenvik i Kolsva kommer hit och vi ska alla ha en familjemyskväll! Tacos står på menyn och sen får vi se vad kvällen bjuder på för stim och stoj! Kommer bli riktigt trevligt!

Nej nu ska jag ta något att käka innan jag kollar över min packning lite.

Puss M


Just ja, höll nästan på att glömma! Det är nu 20 dagar kvar tills vi sitter på flyget! iiiiiih :D


Kommentarer
Postat av: Sara Borgenvik

Åhh, jag vill också ha familjemyskväll! Ni kommer ha det så kul :)

2010-01-23 @ 14:40:26
Postat av: matilda

Det va trevligt! Vi kikade en del efter resor! Måste hitta något bra nu :D Tack för buffén förresten :D

2010-01-23 @ 23:28:09
URL: http://borgenvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0