Sista kvällen med gänget innan Berra drar

Ja, snart kommer även denna kväll att gå till ända (om det nu är så man säger). Kvällen har varit trevlig. Har suttit och spanat massor på internet. Vi tänkte nämligen åka utomlands i sommar. Vi är ca 14 pers och vi vill åka någonstans där man kan bo nära havet och ändå inte för långt till restauranger och supermarket. En skön sol & bad semester med mycket gemenskap. Men det är så hiskeligt svårt att hitta! Man vill ju ha det hela till ett bra pris också! Vi får helt enkelt spana vidare. Om någon har något tips så välkomnas det!

O just ja, jag och Malle var ju på tebuffé idag. Tack vare "Petter med den store" så kunde vi få ta del av denna festlighet. Men framförallt tack vare Sara Sarre Borgenvik kunde vi få åka dit, gratis till och med. TACK PAL!

Nej nu är allt packat o klart och min väska väger för mycket (oväntat?). Dock så ska jag packa om och greja sen nere i Viebäck innan vi far till Afrika. Jag har saker i väskan som ska ligga i handbagaget och saker som ligger i väskan som inte ens ska med till Afrika. Så de ordnar sig nog, jag är lugn!

Nej om jag skulle ta och ha en PA och sedan ta och sova. Ska upp och duscha innan kyrkan imorn. Jag behöver all sömn jag kan få känner jag. I'm leaving!

Godnatt!

 


Kommentarer
Postat av: Sara Borgenvik

Varsågod darling!

2010-01-26 @ 14:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0