Zumbafitness

Har ni provat Zumba än? Det är ganska skoj faktiskt! Jag testar på min systers nu, hon fick ett program i julklapp. Det kan vara ganska svårt en del saker, men de är för att de är på engelska och för att de inte förklarar allt så bra. Men det är bara att kämpa på så att säga. Jag ska ändå ge detta en chans och köra på lite nu de här sista dagarna innan jag åker hem till Viebäck igen. Det kan bli kul!

Helgen var gryyymt trevlig måste jag säga! Lyckad roadtrip, oh yes!

Nej nu väntar käk och lite mer zumba. Sen är det inventering som gäller och ev. träffa en f.d. klasskompis!
Hade gött! Ciao

Puss M


on friday I'll be happy again 


Kommentarer
Postat av: Anonym

underbar roadtrip!loved it!

zumba?

2010-01-06 @ 00:33:56
URL: http://stinaisabelle.blogspot.com
Postat av: Sara Borgenvik

Ja, jag har provat det! Awesome! (läses i falsett)



Vad händer annars i ditt liv?

2010-01-09 @ 23:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0