Huvudvärk!

Ta mig ur min kropp! Låt mig få slippa den outhärdliga huvudvärken!
Jag har haft ont i huvudet i 2,5 vecka nu, konstant. Var hos doktorn igår och fick remiss om att åka och röntga bihålorna. Så jag for dit idag och man såg inget på bilderna. Doktorn sa att de inte var bihålsinflammation och att huvudvärken kunde bero på förkylningen, men ändå att de va konstigt att ha ont i huvudet så länge då. Han sa även att det annars kunde va något med slemhinnan i bihålorna (om jag fattade rätt). Men de kunde han inte se på bilderna. Jag fick iaf svaret av doktorn att det inte fanns så mycket att göra än att vänta och se hur de utvecklar sig. Om jag inte blivit bättre inom två veckor så ska jag åka iväg igen och så skulle de bli en annan undersökning.

Be gärna för att jag ska få bli frisk!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fy vad jobbigt Matilda. Jag hoppas verkligen att du blir bättre snart! Jag ska be för dig, krya på dig! Puss

2010-05-12 @ 23:49:49
URL: http://saraborgenvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0